Sklízecí mlátičky řady C usnadní a vyřeší organizaci vaší sklizně. Jedná se o robustní praxí ověřený stroj. Mlátící ústrojí v kombinaci s excentricky uloženými axiálními separátory jsou zárukou kvalitního a šetrného mlácení a účinné separace.
Mlátička je vybavena systémem HILLMASTER vyrovnávající stroj na svazích až do 15 %.
Motor | John Deere PowerTech, 6-válec |
Max. výkon v pracovních otáčkách kW (k) | 318 (425) |
Šířka záběru (mm) | 7600 |
Šířka mlátícího bubnu (mm) | 1 400 |
Průměr mlátícího bubnu (mm) | 660 |
Plocha mlátícího koše (m2) | 1,05 |
Objem zásobníku zrna (l) | 10 000 |
Sklízejte více hektarů za den … a to i v podmínkách, ve kterých už jiné sklízecí mlátičky nepracují. Klíčem k tomu je zdokonalená dvourotorová separace CTS (Cylinder Tine-Separation). Příčný mlátící buben a konkávní koš oddělí většinu zrna. Dva excentricky uložené rotory, vyvinuté John Deerem, posouvají hmotu dozadu přes separační koše a uvolňují jimi zbylé zrno, a to i z vlhkých či zelených porostů.
Tato sklízecí mlátička vám umožní sklízet více zrna větší rychlostí s novým automatickým kopírováním žací lišty HEADERTRAK. Mlátička je také vybavena systémem HILLMASTER II vyrovnávající stroj na svazích až do 15 %.
Jmenovitý výkon kW (k) | 260 (355) |
Maximální výkon kW (k) | 274 (373) |
Šířka záběru (mm) | 7 600 |
Šířka mlátícího bubnu (mm) | 1 400 |
Průměr mlátícího bubnu (mm) | 660 |
Plocha mlátícího koše (m2) | 1,05 |
Objem zásobníku zrna (l) | 10 000 |
Jmenovitý výkon kW (k) | 110 (150) |
Maximální výkon kW (k) | 118,5 (161) |
Výkon s navýšením kW (k) | 129 (175) |
Max. točivý moment (Nm) | 715 |
Rozvor (mm) | 2 650 |
ŠxVxD (mm) | 2 382 x 2 906 x 4 758 |
Max. přípustná hmotnost (kg) | 11 000 |
Maximální výkon kW (k) | 162 (220) |
Výkon s navýšením kW (k) | 184 (250) |
Max. točivý moment (Nm) | 1025 |
Rozvor (mm) | 2860 |
ŠxVxD (m) | 2,55 x 3,30 x 5,94 |
Max. přípustná hmotnost (kg) | 13 100 |
Vanový návěs s nově vyvinutou vanou se samonosnou konstrukcí ze 4 mm silného ocelového plechu nabízí nejvyšší míru stability a je ideálním transportním prostředkem pro náročné uživatele. Díky svému extrémně nízkému těžišti a daleko od sebe umístěným výklopným uložením, nabízí nový vanový sklápěcí vůz absolutní stabilitu i za nejtěžších podmínek. Extrémně tuhá konstrukce vany udržuje i u nejtěžších materiálů její pevnost.
Stabilní výklopný systém bez podlouhlých děr zajišťuje rovnoměrné uzavřené vany a hydraulické zajištění zadních vrat. Masivní seřizovatelné uzavření vrat zajišťuje pomocí integrovaného gumového těsnění těsnost i pro řepku.
Šířka (mm) | 2 500 |
Výška (mm) | 3 500 s nástavbami 2 900 bez nástavby |
Délka (mm) | 7 150 |
Rozchod kol (mm) | 1 800 |
Maximální přípustná hmotnost (kg) | 20 000 |
Tandemový vůz s korbou o velikosti 6,50 m s celkovou hmotností 21 tun. Nová korba Big Body má tlouštku stěn i podlahy 4 mm, korba je velmi kompaktní. Korba je vyrobena ze dvou kusů plechu a je speciálně vyboulená, aby se dosáhlo co největšího objemu. Ke komfortu patří parabelicky odpružené nápravy Krampe s nosností 24 tun, které byly u tohoto modelu upraveny a osazeny dál ze středu rámu. Díky tomu se zvýšila stabilita vozu. Rovněž výškově stavitelná oj je odpružena gumovým silenblokem. K standardu vozů Krampe Big Body Premium patří ALB regulace brzdné síly, paket pro rychlost 40 km/h, hydraulicky otevíratelné zadní čelo se zajištěním a automatickým zavíráním, nízkotlaké pneumatiky 600-55-26,5.
Šířka (mm) | 2 320 |
Výška (mm) | 3040 bez nástavby 3540 s nástavbami |
Délka (mm) | 8290 |
Transporní kapacita (m3) | 22,5 bez nástavby 29,8 s nástavbami |
Maximální přípustná hmotnost (kg) | 21 000 |
Typ rámu | teleskopický, sklopný |
Šířka rámu v pracovní poloze (m) | 6,00 |
Šířka rámu v transportní poloze (m) | 3,00 |
Typ | pneumatický |
Počet výsevních jednotek | 8 |
Odstup řádků (cm) | 70 až 80 |
Objem zásobníku (l) | 52 |
Hnojení | 1 x 1350 l |
Dávkovač mikrogranulátu | insekticidy, herbicidy, granule proti slimákům |
Převodovka | 1 (20-stupňová) |
Počet kol | 2 |
Průměrná hmotnost výsevní jednotky (kg) | 120/150 |
Znamenáky | hydraulické s jednočinnými válci |
Zapojení | poloautomatické |
Vypnutí jednotlivých výsevních jednotek | standardně přes ruční páku |